وي همچنين درباره روند رسيدگي به شکايات واصله يادآور شد: شکايت هاي دريافتي پس از ارسال به پايگاه هاي مذکور از سوي ستاد مرکزي سفرهاي کشور به استان هاي مربوطه ارسال و به سرعت مورد رسيدگي قرار مي گيرد.
دبير ستاد سفرهاي کشور با بيان اينکه بيش از 90 درصد شکايات دريافتي ظرف کمتر از 24 ساعت مورد رسيدگي قرار مي گيرند؛ خاطرنشان کرد: 10 درصد باقيمانده به دليل نياز به ارجاع در کميسيون فني دفاتر و احقاق حق شاکي، بعد از تعطيلات نوروزي مورد پيگيري قرار مي گيرند.
وي همچنين با اشاره به اينکه از 27 اسفند ماه تا به امروز، حدود 60 شکايت از مراکز خدمات گردشگري دريافت شده است؛ يادآورشد: با پيگيري مستمر ستاد سفرهاي کشور، جلب رضايت گردشگران نوروزي با رسيدگي به بيش از 50 شکايت دريافتي، محقق شده است.
/104
انتهای پیام/